Przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego został opracowany na podstawie:
Obszary podlegające ocenie:
Sposoby sprawdzania osiągnięć ucznia:
Uwagi do kryteriów oceny ucznia:
Kryteria szczegółowe na poszczególne oceny
Celująca
Bardzo dobra
Dobra
Dostateczna
Dopuszczająca
Niedostateczna
Otrzymuje uczeń, który wykazuje szczególnie lekceważący stosunek do obowiązków wynikających ze specyfiki przedmiotu, nie bierze czynnego udziału w lekcji, swoim zachowaniem dezorganizuje pracę, stwarzając niebezpieczeństwo dla siebie i innych, jest notorycznie nieprzygotowany do zajęć, ma nieusprawiedliwione nieobecności. Prowadzi nie higieniczny i niesportowy tryb życia.
Kryteria i zakres oceniania na lekcjach muzyki:
Przy wystawianiu oceny z muzyki będzie brany pod uwagę przede wszystkim wysiłek wkładany przez ucznia w wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki zajęć. Dlatego też ocena z muzyki będzie zindywidualizowana na podstawie dokładnego rozpoznania możliwości każdego z uczniów oraz obserwacji jego jednostkowego rozwoju. Ocena będzie również relatywna, uzależniona od potencjału uczniów i prezentowanej przez nich postawy.
Przy ocenianiu będzie uwzględniane:
Za systematyczną i bardzo dobrą pracę w chórze szkolnym oraz za udział w występach, ocena z muzyki zostaje podwyższona o jeden stopień.
Ocenę celującą otrzymuje uczeń, który:
Ocenę bardzo dobrą otrzymuje uczeń, który:
Ocenę dobrą otrzymuje uczeń, który:
Ocenę dostateczną otrzymuje uczeń, który:
Ocenę dopuszczającą otrzymuje uczeń, który:
Ocenę niedostateczną uczeń otrzymuje tylko w sytuacjach wyjątkowych:
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 W TARNOWIE
Przedmiotowy system oceniania z wychowania fizycznego został opracowany na podstawie:
Obszary podlegające ocenie:
Sposoby sprawdzania osiągnięć ucznia:
Uwagi do kryteriów oceny ucznia:
Kryteria szczegółowe na poszczególne oceny
Celująca
Bardzo dobra
Dobra
Dostateczna
Dopuszczająca
Niedostateczna
Otrzymuje uczeń, który wykazuje szczególnie lekceważący stosunek do obowiązków wynikających ze specyfiki przedmiotu, nie bierze czynnego udziału w lekcji, swoim zachowaniem dezorganizuje pracę, stwarzając niebezpieczeństwo dla siebie i innych, jest notorycznie nieprzygotowany do zajęć, ma nieusprawiedliwione nieobecności. Prowadzi nie higieniczny i niesportowy tryb życia.
Strona 1 z 3