MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III

DSC 0734W naszej szkole panuje przyjazny klimat dla harmonijnego i wszechstronnego rozwoju ucznia. Jednym z elementów pozytywnego oddziaływania na dzieci jest muzyka. Na szczególną uwagę zasługują całoroczne edukacyjne koncerty muzyczne. Cieszą się wśród uczniów klas I – III dużym zainteresowaniem. Dostarczają nie tylko wiedzy i ogłady muzycznej, ale również poprzez zabawy ruchowo – muzyczne kształtują poczucie rytmu i sprawiają dużo radości.

O tym, że prawie każde dziecko kocha taniec, wiedzą wszyscy. Nasi uczniowie z klas I – III też uwielbiają taniec, zabawę i są prawdziwymi mistrzami parkietu. Dużo radości sprawiło dzieciom widowisko i trening pod okiem profesjonalnego tancerza pana Adriana Misia. Kolejnym przeżyciem było „odbycie podróży dookoła świata” w poszukiwaniu fascynujących brzmień i rytmów niespotykanych w naszej kulturze. Uczniowie mogli zapoznać się z egzotycznymi instrumentami perkusyjnymi tj. udu, kajon, bęben morski, guro, krowie dzwonki, kanjira, bongosy, djembe oraz tamborim, poczuć rytm samby. Natomiast na kolejnym spotkaniu dotyczącym dętych instrumentów muzycznych mogli poczuć się jak na meczu piłki nożnej i zatrąbić z trąby stadionowej, bardzo popularnej wśród kibiców. W maju „wiosenną majówkę” spędzili przy dźwiękach akordeonu. Koncerty muzyczne doskonale uzupełniają zajęcia szkolne z edukacji muzycznej, są świetną formą zabawy, dają możliwość odstresowania się i refleksji , wszak „muzyka łagodzi obyczaje”, jest ponadczasowa, przemawia „językiem” uniwersalnym i zrozumiałym dla wszystkich.

MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III
MUZYKA „BEZ GRANIC” W KLASACH I – III