Wycieczka klasy IIb do Grybowa

dscf5528We wtorek, 13 września, klasa II B wraz z wychowawczynią - panią Elżbietą Majchrowską wyruszyła na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę.

Celem podróży do przeszłości był zamek "Stara Baśń" w Grybowie, gdzie zwiedziliśmy zrekonstruowany średniowieczny gród Bolka Gniewnego. Dzielni giermkowie musieli tańcem i śpiewem przekupić "Dzikiego", który porwał jedną z Pań opiekunek... Później Pani Wychowawczyni uratowała nas przed klątwą złego smoka. Wysłuchaliśmy opowieści o życiu w dawnych czasach, zwiedziliśmy wieżę strażniczą i wieżę księżniczek oraz starą kuźnię i podziemia, w których było naprawdę przerażająco...
Po tych emocjach przyszedł czas na zabawę - strzelanie z łuku, rzuty do "koziołka" i wspinaczkę po murach zamku. Mogliśmy się poczuć jak prawdziwi rycerze i księżniczki dzięki strojom, w które zostaliśmy ubrani. Wybiliśmy też pamiątkową monetę, w której zaklęta jest czarodziejska moc. Z dużym apetytem spałaszowaliśmy kiełbaski z grilla, a na koniec za pomocą magicznego amuletu sprawdziliśmy, czy nie ma wśród nas szpiega...
Pełni wrażeń, z szerokimi uśmiechami powróciliśmy do Tarnowa i już nie możemy się doczekać kolejnej wycieczki...