Jak nie czytam, jak czytam

DSC 04368 czerwca 2018 r. nasza szkoła po raz kolejny przyłączyła się do ogólnopolskiej akcji „Jak nie czytam, jak czytam”.

O godzinie 10:00 wszyscy chętni uczniowie i nauczyciele zebrali się na placu przed szkołą, a każdy czytał to, na co miał ochotę. Przy pięknej słonecznej pogodzie wszyscy z uśmiechami na twarzach przystąpili do akcji i z radością pokazywali swoje książki.

Głównym celem akcji jest zwrócenie uwagi na diagnozowany przez coroczne badania Biblioteki Narodowej systematyczny spadek czytelnictwa wśród dorosłych Polaków (powyżej 15. roku życia) i wykorzystanie masowej akcji do pokazania większej aktywności czytelniczej dzieci i młodzieży. Szerzenie czytelnictwa wśród uczniów, inicjowanie mody na czytanie, wspieranie dzieci i młodzieży aktywnych czytelniczo to zadanie wszystkich dorosłych. Podkreślenie konieczności tworzenia przez środowiska szkolne, władze lokalne i struktury państwa warunków do skutecznej edukacji czytelniczej w szkołach i ułatwianie dzieciom oraz młodzieży dostępu do atrakcyjnej dla nich literatury stanowi niezbędny element wychowania, którego efekty będą miały niebagatelne znaczenie w przyszłości.



Koordynatorem akcji była p. Agnieszka Białek.

https://czytamy.org/sprawozdanie/2018/7152/Szkola-Podstawowa-Nr-15-im-Gen-J-Bema

Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam
Jak nie czytam, jak czytam