HISTORYCZNE PROJEKTY

20181123 090222Uczniowie klas: 5a, 5b, i 5c w ramach lekcji historii zaangażowali się w projekty edukacyjne, które zostały podzielone na 3 grupy:

  1. historia pisma
  2. starożytna Grecja
  3. droga do niepodległości

Każdy z uczniów miał możliwość zmierzenia się zdanym tematem indywidualnie lub w małej grupie. Najliczniej zaangażowali się przedstawiciele klasy 5a, w której każdy temat został zrealizowany, niejednokrotnie przez te same osoby. Uczniowie tworzyli makiety starożytnych Aten, plakaty przedstawiające historię pisma, prezentacje w wersji papierowej i multimedialnej, które następnie prezentowali swoim kolegom i koleżankom.

Jedną z najciekawszych prac w ramach realizacji projektu „Droga do niepodległości” były gry edukacyjne (planszowe), w które uczniowie mieli okazję zagrać na jednej z lekcji.

Zaprojektowali i wykonali biżuterię „niepodległościową”, w tym: brożki, kotyliony, naszyjniki oraz bransoletkę.

Celem projektu było poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy na dany temat oraz rozwijanie kompetencji niezbędnych do publicznych wystąpień, rozbudzania i rozwijanie zainteresowań historycznych, kształcenie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji, pracy w grupie oraz korzystania TIK.

HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY
HISTORYCZNE  PROJEKTY
HISTORYCZNE PROJEKTY