winieta-01
winieta-02
winieta-03
winieta-04

Wydarzenia w roku szkolnym 2020-2021

a4W dniach 19 – 23 października br. w naszej szkole miał miejsce Tydzień Uczniowskiej SuperMocy (TUS), podczas którego w klasach 4 – 8 zostały zorganizowane zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieli szansę poznać siebie, a przede wszystkim swoje mocne strony. 

Dlaczego ważne jest, aby każdy potrafił wskazać swoje „SuperMoce”? 

dzien tabliczkiŚwiatowy Dzień Tabliczki Mnożenia (WMTDAY) pojawił się na kartkach „Kalendarza nietypowych świąt” dziesięć lat temu i od tej pory zajmuje w nim szczególne miejsce. Jego pomysłodawcą i inicjatorem jest WKM „Rachmistrz”, to istniejące od 1995 r. wydawnictwo stara się łączyć matematykę z zabawą. I ta idea od lat przyświeca organizatorom. WMTDAY - to dzień symboliczny, uroczyste jego obchody mają na celu zachęcić wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia oraz uświadomić jej przydatność w życiu codziennym.

logo 1Do akcji Paczka na Gwiazdkę dołączyli uczniowie i rodzice z klasy 3b Szkoły Podstawowej Nr 15 w Tarnowie wraz z wychowawczynią - Panią Elżbietą, a za przekazane przez nich pieniądze spełniły się marzenia 12-letniej Oliwii oraz 8-letniego Jakuba. Zakupiono również przybory papiernicze dla przedszkolnego oddziału onkologicznego w Rzeszowie.

Przypominamy, że w naszym mieście istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnej pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Pomoc oferowana jest bez rejonizacji, nie jest potrzebne skierowanie. Do dyspozycji, w czasie pracy placówki, pozostaje pedagog szkolny i dwie panie psycholog, pracują stacjonarnie w szkole.

info pomoc jpg

dzienpuszowego 9Pluszowy miś, symbol szczęśliwego dzieciństwa, 25 listopada obchodzi swoje święto. Wielu psychologów, psychiatrów i terapeutów w swoich badaniach naukowych potwierdziło terapeutyczne działanie misiów. Stwierdzono, że dzieci, które mogą tulić misie w ekstremalnych sytuacjach, np. podczas wypadku, u lekarza czy podczas pobierania krwi, przeżywają mniejszy stres niż dzieci bez swoich ukochanych zabawek. Powszechnie wiadomo, że przytulanie, głaskanie, a nawet wąchanie ukochanej maskotki sprawia, że dzieci czują się bezpiecznie i komfortowo, są spokojne i ufne.

IMG 20201105 100818„Czytanie dobrze działa na rozum i chroni od kataru”
Bajetan Hops

W bibliotece szkolnej został rozstrzygnięty konkurs na największy apetyt czytelniczy na świecie i we wszechświecie!!!

Zaszczytny tytuł „Szkolnego Pożeracza Liter” otrzymują uczniowie klasy 2b: Amelia Kopeć oraz Kryspin Mleczko.

Serdecznie gratulujemy i życzymy wielu niezwykłych chwil w towarzystwie liter.

Uczniami wyróżnionymi w konkursie są: Zofia Wałęga z kl. 2b oraz Katarzyna Gryboś i Dawid Tabor z klasy 3a.

Wyróżnionym także gratulujemy!

Dyplomy dla wyróżnionych uczniów zostaną wręczone po powrocie do szkoły. 

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za piękne prace i zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych konkursach organizowanych przez bibliotekę szkolną.

 

 

Z ogromną przyjemnością ogłaszamy wyniki szkolnego konkursu literacko–muzycznego „Bo jak nie my, to kto?” zorganizowanego w ramach szkolnego projektu "Tydzień Uczniowskiej SuperMocy".

Jury w składzie: nauczyciel bibliotekarz p. Małgorzata Biel, p. pedagog Jolanta Szarkowicz–Baca, nauczyciel języka polskiego p. Magdalena Włodek oraz nauczyciel muzyki p. Renata Wieczorek wyłoniło 3 laureatów konkursu oraz przyznało 3 wyróżnienia.

Pomagam bo chce 1Każdy z nas czeka na moment, kiedy czas pandemii będzie tylko wspomnieniem. Niestety, nie wiadomo, kiedy nadejdzie ten moment, aby móc zapomnieć o obecnej sytuacji. Nadal wiele osób boi się życie swoje oraz najbliższych. Mimo to każdy żyje nadzieją, że niebawem wszystko wróci do normy. Zanim jednak to się stanie, zostańmy Mikołajami. Okażmy serce, solidarność, wsparcie, zrozumienie. Przecież zawsze po burzy wschodzi słońce.

20201023 090028W dniach 19-23 października 2020 r. w naszej szkole, w klasach 1-3, zorganizowano szereg działań w ramach Tygodnia Uczniowskiej Supermocy. Projekt miał na celu uświadomienie uczniom ich mocnych stron, zaprezentowanie uczniowskich talentów, budowanie poczucia własnej wartości i wzmacnianie samooceny, kreowanie pozytywnego wizerunku. Podczas zabaw i gier uczniowie dowiedzieli się, co jest ich mocną stroną, jakie mają cechy charakteru, co potrafią i lubią robić, co przychodzi im z łatwością, co sprawia im radość i daje satysfakcję.

NOWY SYSTEM.NAUCZANIA